HTML

Elhagyott Helyeken

Ki hitte volna, itt bizony elhagyott helyekről, valaha emberek lakta településekről és ojjektumokról fogok írni. Már jóideje mániám ez a téma és ahogy észrevettem, mások érdeklődésére is igényt tart. Ha téged is érdekelnek az elhagyott helyek, itt a helyed!

Friss topikok

Linkblog

Az első, amiben semmi érdekes sincs

2010.06.30. 20:49 Sir David Bówli

 Kedves idetévedt!

Örülök, hogy benéztél, ha nem leszek nagyon béna, tán a későbbiekben itt is ragadsz. Most egy darabig még tanulgatom ezt a blogolásos dolgot, ugyanis sosem csináltam ilyet, őszintén szólva, egy órával ezelőtt még azt sem sejtettem, hogy valaha fogok.

 

Szóval türelem, amint kicsit beleszoktam a rendszerbe jön egy érdemi post is, ígérem!

 

Üdv mindenkinek: SDB

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elhagyott-helyeken.blog.hu/api/trackback/id/tr692121672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KeMa 2010.07.01. 16:27:04

Na, ezaz! Hajrá!

Anno én is elkezdtem egyet. uresfalak.blog.hu asszem. de nem sokra jutottam egyelőre :D

Sir David Bówli 2010.07.01. 17:55:29

Sebaj, még én is bénázok, mert a fotók felét levágta a blogmotor.

KeMa 2010.07.06. 13:02:35

@Sir David Bówli: Az már tuti, hogy bekerül a blog ajánlómba a blogod :)

Menni kéne megint terepre :)
süti beállítások módosítása